2012. május 18., péntek

Elégedett vagy?

Szeretnék egy "elégedettségi felmérést" végezni. :)

Azokhoz szólnék most elsősorban, akik már vásároltak tőlem a távoli-közeli múltban, vagy más egyéb úton-módon jutottak valamihez hozzá. 
Leírnátok a véleményeteket? Hogy mennyire voltatok/vagytok elégedettek, használjátok-e még, megérte, nem érte meg...stb.?

Őszinteséget várok, tehát nem fogok megsértődni, ha nem éppen pozitív a vélemény....ez ne tartson vissza senkit! :))) 
Azt hiszem, sokat tanulnék belőle.
Benne vagytok? Ha igen, akkor ide írjatok légy szíves:

kwandera.shoe@gmail.com

Nem kell hosszan, csak lényegre törően.

Biztos vagyok benne, hogy nem lesz releváns az eredmény, de örülnék, ha minél többen visszajeleznétek. :)

Előre is hálásan köszönöm! :)

4 megjegyzés:

anyahajó írta...

Két nyár óta nyúzom a szandidat, ez lesz a harmadik. Tökéletesen kényelmes, annyira, amennyire csak egy méretre készült szandi lehet. A bőr, a talp belső része, a csat továbbra is tökéletes. A talpon látszik, hogy talán az idei nyár után kicsit ragasztani kell. De azt hiszem, ez lesz az első szandálom, amit több, mint két szezonon túl is tudok és akarok használni és azt gondolom, hogy talpaltatni is érdemes. Sőt, bűn lenne nem talpaltatni a 3 év után. Szóval nagyon-nagyon elégedett vagyok és köszönöm!

Vívó-Aszódi Melinda írta...

örülök Adél! köszönöm szépen, hogy megosztottad! :)))

openeyes írta...

minden oké a telegrács tartóval amit a páromnak gyártottál.

mondjuk a minap rendesen megakasztotta és megbomlott a varrása, de megreparáltuk, és műkszik.

folyamatosan mutogatja, hogy milyen szép, meg hogy macskás, meg hogy méretre készült csak neki - és én voltam az értelmi szerzője :).
meg te - :)

szóval nyugi. majd jelentkezem valamikor cipő-ügyben, amiről anno írtam, ha még emlékszel rá. hátha tudsz nekem segíteni.

üdvözlünk kingha és zizi

Vívó-Aszódi Melinda írta...

köszi szépen Kingha! :)))