2010. december 14., kedd

Beszámolok

......
Vasárnap megvolt életem első vásáros élménye! És mondhatom, igazán remek volt! :)
A wamp valóban egy fantasztikus hangulatú vásár, amit kiállítóként talán még jobban lehet élvezni.
Rengetegen álltak meg a standunknál nézelődni, simogatni a finom bőröket, sok jó szót kaptam, mosolyt, kedvességet, amit Mindenkinek nagyon köszönök!
Régen látott ismerősökkel találkoztam, jókat beszélgettem, szuper volt, na! :)

A papírcipők pedig, azt hiszem nem túlzok, hogy fergeteges sikert arattak, amit nem is gondoltam volna, de a legnagyobb öröm volt számomra! Mini kiállításunk féfiak!!!, nők, gyerekek és idősek körében is nagyon népszerű volt és hősiesen állták a vakuvillogást is. Többen sajnálták, hogy nem igaziak, és csalódottak voltak, de mindenki gratulált hozzájuk.

Azonban ez is egy olyan dolog, amit meg kell tanulni. Biztos volt bennem némi sete-sutaság, mint mikor olyasvalamit csinálsz, amit eddig még soha. És igen, nem sikerült elvárások nélkül sem mennem (pedig nagyon próbáltam), amikből persze, lévén elvárások, csak csalódások származhatnak.
A portékám nagy része megmaradt, de sebaj, ezen a héten is lesz wamp és a meskás boltocska is megérdemli a törődést. :)

Egy szó, mint száz, óriási energiatöbbleteket adott a vasárnap, alig várom a következőt! Ha nem voltatok, gyertek most! :)

Külön, óriás köszönet Germonak, aki nélkül, mint mondani szokás, mindez nem jöhetett volna létre! Kösziiii! :)))

A standról persze, elfelejtettem képet csinálni...

5 megjegyzés:

agnesordog írta...

A "kedvcsináló " bejegyzésed olvasásakor elterveztem elmegyek vasárnap és megnézek, megtapogatok mindent :-) De azután a lustaság győzött, és itthon punnyadtam.
Örülök,így ismeretlenül is, hogy feltöltődtél a sok dícsérettől, és sajnálom, hogy csak kevés vásárlód volt.Ez ne vegye el a kedved, kitartás, nagyon szépek a munkáid, és sajnos, itthon nincs nagy értéke a kézzel készült dolgoknak :-) ! Az eszemmel értem, mert nem tudjuk megfizetni, és nem azért, mert drága, hanem azért, mert csak kevés pénzünk van .

Fércművek írta...

Majd - többen - leírjuk, hogy szép volt a stand csupa-csupa szépséggel. (Jajjj, azok a bőrök... :) )

Piroseper írta...

Én is alátámasztom, hogy gyönyörű standod volt! :)

Aranyalma írta...

Én csak áhítozok egy vásárt megnézni, de a lányomat egyszer elküldöm, ha a koliban tölti a hétvégét. És átadatom vele az üdvözletemet annak a hölgynek, akinél papírcipőket lát... :)

Vívó-Aszódi Melinda írta...

:))