2010. január 6., szerda

Terv-félék

Nem egészen így terveztem az évkezdést, ugyanis sikerült lebetegednem. Az ünnepek után ugyan gyakorlatilag ápolónőt játszottam, tehát nagyon nem csodálkozhatok, de mégis... :(

Sok tervem van erre az évre. Nem nagyok, azokat még későbbre tartogatom. ;)

"Csak" olyanok, mint
... minél több tapasztalat szakmailag, ameddig lehet,
... sokkal több önfeledt kreatívkodás - konkrétan a papírcipőkre gondolok, amikre az elmúlt évben egyáltalán nem jutott idő, vagy energia? ,
... a befutott szandálrendeléseknek is gőzerővel nekiállni, a tavasz hamarabb itt lesz, mint gondolánk,
... az idén szeretnék textiles dolgokat is csinálni,
...évek óta halogatom, hogy valamiféle mozgásformát beiktatok az életembe, s.o.s. szeretném!!!,
... megpróbálni rendben tartani a dolgaimat, a lakást, a gondolataimat,
... sokkal sokkal több türelem minden irányba...

Ilyesmik.

Az elmúlt évet szerettem. Remélem ezt is fogom.

Még tavaly (értsd karácsony és szilveszter között) belekezdtem egy papírcipőbe. A nyavaják miatt, még nincs kész, de talán hétvégén már meg tudom mutatni.
Itt a blogon még nem is írtam róluk egy szót sem...fura... Hmm. Most egy régi, legalább 6 éve készült cipőt alkotok újjá. Akkor még elég kezdetleges volt a technikám, és csak sima, barna csomagolópapírt használtam hozzájuk, amiket viszont nagyon szerettem. Csakhát rémes, mennyire kis bénák lettek. Ezért ma le is fotóztam a prototipust, összehasonlításnak.





Valóban súlytalan, kis horpadt, gyűrött, éppenhogycsak nem átlátszó valamicsodák voltak ezek. (bár ez talán itt nem is látszik)

2 megjegyzés:

eszterda írta...

Hát ez iszonyatosan jó! Ezek a madarak!!!! Fantasztikus!

Theia írta...

mennyire szééép! :-)