2009. július 5., vasárnap

Nem cipő...

(Még egy kicsit a gyerekes témához tartozik...ezért. Meg mert ezt is az elmúlt héten csináltam. :))

Amikor kamasz voltam nagyon nem szerettem, hogy Anyukám minden szembejövő ismerős vagy ismeretlen kisgyermekes anyukával leállt egy kis beszélgetésre, abajgatásra. :)
Most meg?!... már akkor is elbőgöm magam, ha egy vadidegen kicsit sírni hallok! :)
Hát még mikor először láttam Nagy Hajni képeit! Tudjátok, ő csinálja azokat a szépséges babafotókat. Na azoktól tényleg olvadozni lehet!! És egyébként a többi, más témájú képe is gyönyörű! Neki készítettem ezt a két koszorút.

6 megjegyzés:

Fércművek írta...

Csuda! :)

Unknown írta...

Micsoda lelked van... Hihetetlen.

toritextil írta...

Gondoltam, most már csatlakozom én is a csodálóid táborához :) Tudom, nem mondok újat, de gyönyörűek a szandáljaid, a gyerekcipőid és persze ezek is :)

Vívó-Aszódi Melinda írta...

Judit, Zsóka, Viki! Köszönöm! :)

Miaanya írta...

Hajni fotóiért én is oda vagyok meg vissza. Látom már munkába is állt a koszorúd:)
Nagyon szépek lettek!

Hajnalka Cserháti, Ojni írta...

:))
Kicsi Kwandera!
:))

Ölellek!
Én már a régi cipellőid mellett is imádtam ezeket a kreációkat!